Verzenden & retourneren - Xapron
skip to Main Content

Verzenden & Levertijd

Omdat wij begrijpen dat je zo snel mogelijk wilt stralen met jouw nieuwe schort, proberen wij je bestelling zo snel mogelijk bij jou af te leveren.

Voor 16.00 uur besteld?

Indien het artikel op voorraad is versturen wij jouw bestelling nog dezelfde dag! Op werkdagen betekent dit dat je het pakketje de volgende dag kunt verwachten.

In het weekend besteld?

Dan duiken wij maandagochtend meteen het magazijn in, om jouw bestelling in te pakken en diezelfde dag nog te versturen. Je zal je pakketje dan op dinsdag ontvangen.

Een gepersonaliseerd product besteld?

Een gepersonaliseerd schort d.m.v. lasergravure of een extra zak op je schort besteld?

Al onze producten zijn handgemaakt, en met alle liefde maken wij een extra zak op je schort. Of laseren we jouw naam in het leer. Houd bij deze bestelling dan ook rekening met 2 tot 5 extra werkdagen levertijd.

Uitzondering

Indien een artikel nog geproduceerd moet worden kan de levertijd 1-2 weken zijn. Wij houden je dan op de hoogte van de werkelijke levertijd.

Verzendkosten

Binnen Nederland betalen wij voor jou de verzendkosten en is de levering dus GRATIS. Woon je in België, Duitsland of Luxemburg? Dan betaal je een standaard verzendbedrag van € 10,-. Woon je ergens anders binnen de Europese Unie, dan worden de kosten voor het versturen van je pakket € 20,-. Voor landen buiten de Europese Unie + Noorwegen en Zwitserland vragen wij een bedrag van € 50.-. Voor verzendingen naar Amerika geldt een standaard tarief van € 30,-.

Bestellingen worden met de pakketdienst van DHL Parcel verzonden. Wanneer je pakketje ons kantoor verlaat, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Deze bevestiging bevat een Track & Trace code, zodat je de status van je bestelling zelf kunt volgen.

Verpakking

Wij verzenden je product in een speciaal gemaakte kartonnen koker waarin het schort opgerold in pakpapier verpakt is. Dit voorkomt dat het leer d.m.v. vouwen zou beschadigen.

Retourneren

Het kan voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent met je product. Dat is jammer, maar geen enkel probleem. Je mag een bestelling van ons binnen 14 dagen na ontvangst nog ruilen of retourneren. De retourkosten zijn voor de klant.

Stappenplan retourneren

  • De producten dienen ongebruikt en ongedragen te zijn, verpakt in de originele verpakking inclusief aangehechte prijskaartjes.
  • Stuur ons een mailtje op info@xapron.com en geef aan welk product je graag wilt terugsturen met de reden.
  • Verpak de artikelen goed en zorg ervoor dat de factuur erbij zit.
    Het pakketje mag naar onderstaand adres gestuurd worden:Xapron B.V.
    Eykmanweg 9
    5144ND Waalwijk
    Nederland
  • Zodra we je pakketje in goede orde ontvangen hebben, storten we het aankoopbedrag terug op je rekening.

Heeft het artikel een productiefout, schade opgelopen of een ander mankement door onze schuld? Dan kun je je artikel kosteloos retourneren naar ons. Stuur ons een mailtje op info@xapron.com en wij sturen u een retourformulier inclusief verzendbewijs toe.

Let op! Gepersonaliseerde en custom-made producten kunnen wij helaas niet terug in ontvangst nemen. Het gaat hier om artikelen met gepersonaliseerde labels, maar ook schorten met gestikte zakken of een metalen ring.

Back To Top